poniedziałek, 1 września 2014

Chłopski Kwas Chlebowy?

Ostatnio co raz częściej sięgam po Razowy Kwas Chlebowy, a i Podpiwek Jędrzej kupuję gdy mam okazję. Spory wpływ na to ma jego ogromna dostępność - jest w osiedlowych sklepikach, pojawia się w piekarniach, w każdym markecie. Trzy złote za półtora litra naturalnego napoju bez trucizn w składzie to bardzo dobra cena. Choć moim zdaniem Razowemu i tak bliżej do podpiwka albo napoju słodowego niż kwasu, ale i tak jest smaczny. Niestety, smakowe wersje nadal mi kompletnie nie podchodzą. Ogólnie rzecz biorąc Van Pur zrobił kawał dobrej roboty uruchamiając kampanię reklamową i prowadząc akcje samplingowe, mnóstwo osób w ogóle się dowiedziało, że jest coś takiego jak kwas bądź przemogło do jego spróbowania.

Skoro już jesteśmy przy Van Purze to zupełnie przypadkiem znalazłem na ich stronie taki oto wynalazek - Chłopski Kwas Chlebowy. Opisany jest jako "Oryginalny, naturalnie fermentowany kwas chlebowy z Polski. Produkt wytwarzany na bazie słodu żytniego i jęczmiennego z dodatkiem mąki żytniej." Choć sugeruje to znów bardziej podpiwek/napój słodowy niż typowy kwas to zaciekawił mnie niezmiernie - wiecie, gdzie to można dostać? 

Edit: otrzymałem informację od producenta, że Chłopski był dostępny tylko w Makro i Kauflandzie i nie będzie go aż do odwołania z powodu "zablokowania produktu przez te sklepy".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz